Cele mai multe reclamaţii primite pe consumator@evz.ro au fost împotriva firmelor care furnizează servicii de telefonie, atât fixă, cât şi mobilă, internet şi cablu TV.
În topul reclamaţiilor pe care cititorii noştri ni le-au adresat pe adresa de e-mail consumator@evz.ro sunt cele împotriva firmelor care oferă cablu TV, internet şi telefonie, fixă şi mobilă. Consumatorii români se plâng că nu sunt respectate clauzele trecute în contract şi că serviciile lasă mult de dorit. Tendinţa remarcată de EVZ a fost confirmată şi de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).
Numai în primele opt luni ale anului, pe adresa ANPC au sosit aproape 3.000 de reclamaţii împotriva firmelor care oferă servicii de telefonie, internet şi cablu TV.
Limitarea dreptului de schimbare a contractelor
Mai mulţi clienţi RCS-RDS au acuzat firma că limitează dreptul de modificare a contractelor. Mai exact, foarte mulţi cititori de-ai noştri se plâng că este extrem de dificil să schimbi un contract cu această firmă sau să-l reziliezi.
De exemplu, Adrian A., din Bucureşti, îşi doreşte o grilă de programe mai variată, dar a trecut aproape un an şi încă n-a primit-o. Alt bucureştean, Mihai Stănescu, a vrut să renunţe la telefonul mobil, de care nu are nevoie. Pentru amândoi, demersurile, altfel normale, par pietre de moară.
Cei de la compania RCS-RDS explică sec: orice reziliere se face cu 30 de zile înainte, potrivit contractului semnat. „Legat de sesizarea dlui Mihai Stănescu cu privire la rezilierea unui contract RCS-RDS, abonatul a fost contactat şi s-a stabilit că va veni în sediul central pentru reziliere”, susţine Alina Leoveanu, de la RCS-RDS.
Clauze călcate în picioare
Numeroşi clienţi ai firmei UPC s-au plâns că le-a fost majorat preţul abonamentului.
În