Producătorul de plăci ceramice Kai Group, deţinut de fondul de investiţii Advent International, vizează pentru primul an de activitate pe piaţa românească o cifră de afaceri de 8-10 milioane euro şi o cotă de piaţă de 15%, şi nu exclude, în viitorul apropiat, construcţia unei fabrici în România. Grupul, care deţine două fabrici de producţie de plăci ceramice în Bulgaria, a intrat pe piaţa românească în primăvara acestui an şi, iniţial, va fi furnizor pe piaţa rom�
Producătorul de plăci ceramice Kai Group, deţinut de fondul de investiţii Advent International, vizează pentru primul an de activitate pe piaţa românească o cifră de afaceri de 8-10 milioane euro şi o cotă de piaţă de 15%, şi nu exclude, în viitorul apropiat, construcţia unei fabrici în România.
Grupul, care deţine două fabrici de producţie de plăci ceramice în Bulgaria, a intrat pe piaţa românească în primăvara acestui an şi, iniţial, va fi furnizor pe piaţa românească.
"Intrarea noastră pe piaţa locală s-a petrecut într-un moment mai puţin favorabil şi, cu toate acestea, am reuşit să impunem produse noi pe o piaţă care deja se confrunta cu problema stocurilor", a declarat Cătălin Rotaru, director pentru România al grupului Kai.
Produsele realizate la fabricile din Bulgaria, cu o capacitate totală de 18,3 milioane metri pătraţi de plăci ceramice pe an, sunt furnizate în România printr-o reţea de distribuitori naţionali şi prin intermediul magazinelor de bricolaj Baumax, Praktiker şi Bricostore.
Fabrică în România
"În urmă cu un an şi jumătate, la nivelul conducerii, se vorbea de construcţia unei fabrici de plăci ceramice în România, dar din cauza crizei s-a renunţat la această idee. În viitorul apropiat însă cred că se va discuta din nou această idee, care va fi propusă conducerii. Fabricile din Bulgaria lucrează aproape la capacitatea maximă şi pentru a creşte ca