Producătorul de lactate Tnuva România are, începând cu luna septembrie, un nou director de marketing, Adriana Ionescu, şi un nou şef de vânzări, Cristian Popa, a anunţat, miercuri, compania. Ionescu va fi responsabilă de dezvoltarea şi implementarea de brand în cadrul companiei, precum şi a planurilor anuale de marketing, se arată într-un comunicat al Tnuva. Ea are o experienţă de peste 13 ani în cadrul companiei Procter&Gamble. La rândul său, Cristian Popa a lucrat ti
Producătorul de lactate Tnuva România are, începând cu luna septembrie, un nou director de marketing, Adriana Ionescu, şi un nou şef de vânzări, Cristian Popa, a anunţat, miercuri, compania.
Ionescu va fi responsabilă de dezvoltarea şi implementarea de brand în cadrul companiei, precum şi a planurilor anuale de marketing, se arată într-un comunicat al Tnuva.
Ea are o experienţă de peste 13 ani în cadrul companiei Procter&Gamble.
La rândul său, Cristian Popa a lucrat timp de 17 ani în companiilor multinaţionale JTI, Stimorol, P&G şi InBev.
Înainte de a se alatura echipei Tnuva, în perioada 2003-2009, Popa a fost directorul de vânzări InBev Romania, parte a grupului InBev.
Tnuva România, fondată în anul 2004, are peste 550 de angajaţi şi filiale în Cluj şi Timişoara.
Compania deţine o fabrică în oraşul Popeşti Leordeni (judeţul Ilfov), un proiect greenfield de 55 de milioane de euro, şi o fermă de 700 de vaci lângă Bucureşti, în Adunaţii Copăceni.
SURSA: Mediafax