Olandezii de la ING, prima banca straina care a intrat pe piata locala in urma cu 15 ani, vor ajunge in 2010 sa obtina profit pe toate liniile de afaceri, dupa ce au inceput in urma cu trei ani un proces de transformare intr-o banca universala. "In regandirea grupului ca o institutie europeana, Romania este o piata importanta. In continuare vom creste organic, iar de anul viitor toate diviziile vor inregistra profit", a declarat Misu Negritoiu (foto), directorul general al ING in Romania. In 2006 ING a demarat la nivel de banca un proiect de pozitionare ca un jucator cu oferta universala, dupa ce in trecut isi crease imaginea unui boutique financiar cu produse exclusiviste si scumpe, adresate multinationalelor, marilor companii de stat si oamenilor cu bani. Planul prevede extinderea pe retail pana la nivelul de un milion de clienti, in conditiile dezvoltarii unei retele de circa 250 de unitati. Albert Roggemans, seful diviziei de retail, spune ca anul acesta va fi depasita borna de 900.000 de clienti cu o retea de 200 de unitati, iar operatiunile, demarate in urma cu cinci ani, vor incepe in sfarsit sa contribuie la profitul bancii. In ultimii ani, ING si-a extins oferta si cu produse dedicate companiilor de talie medie si inclusiv firmelor mici. "Societatile multinationale mai reprezinta doar o treime din portofoliul nostru. In rest, ne adresam pietei locale", spune Negritoiu, care in 2006 a devenit primul presedinte roman al subsidiarei locale a ING. La sfarsitul primului semestru, ING contabiliza la nivel de banca un profit brut de 27 de milioane de euro, la active de 2,5 miliarde de euro.
Olandezii de la ING, prima banca straina care a intrat pe piata locala in urma cu 15 ani, vor ajunge in 2010 sa obtina profit pe toate liniile de afaceri, dupa ce au inceput in urma cu trei ani un proces de transformare intr-o banca universala. "In regandirea grupului