În plină criză, nu prea îţi poţi cumpăra maşină sport cu sute de cai putere. Cu puţină imaginaţie şi curaj, poţi ajunge totuşi să te plimbi cu un Aston Martin, Porsche sau Ferrari. Un francez a introdus conceptul de „co-proprietate” pentru automobile de lux şi nu duce lipsă de clienţi. Sistemul este simplu: vii cu o sumă de minimum 40.000 de euro şi, alături de alti doi sau trei norocosi, poţi deveni co-proprietar al acelei maşini. Modelul de
În plină criză, nu prea îţi poţi cumpăra maşină sport cu sute de cai putere. Cu puţină imaginaţie şi curaj, poţi ajunge totuşi să te plimbi cu un Aston Martin, Porsche sau Ferrari. Un francez a introdus conceptul de „co-proprietate” pentru automobile de lux şi nu duce lipsă de clienţi. Sistemul este simplu: vii cu o sumă de minimum 40.000 de euro şi, alături de alti doi sau trei norocosi, poţi deveni co-proprietar al acelei maşini. Modelul de co-proprietate exista deja pentru ambarcaţiuni de lux, avioane private sau chiar cai de curse, însă în domeniul auto este ceva inedit. Maşinile sunt toate recente, în perfectă stare tehnica şi estetică. Co-proprietarul are avantajul că împarte toate cheltuielile, ştiindu-se că o revizie mai serioasă pentru astfel de maşini ajunge şi la 10.000 de euro pe an, iar maşina nu „doarme” câteva luni pe an într-un garaj, devalorizându-se. Site-ul GT For Two, un fel de „anunţuri matrimoniale”, numai că în domeniul auto, alege clienţii şi îi pune în legătură unii cu ceilalţi, pentru a putea obţine maşina dorită. Te înscrii, iar apoi echipa din spatele site-ului alege un alt doritor dintr-o zonă cât mai apropiată de primul, pentru a putea fi cât mai bine pentru toată lumea. Tot GT For Two se ocupă de eventualele conflicte, stabileşte un calendar strict cu acordul tuturor părţilor şi veghează ca maşina să nu ajungă în paragină sau să fie abuzată. Totul pentru suma de 9.000 de euro. Maşinile sunt