Şeful companiei Italics, Sergiu Mihalcea, a decis să intre pe o nişă a internetului foarte puţin populată, dar rămâne de văzut dacă va funcţiona. Sergiu Mihalcea este un om de televiziune care încearcă să-şi facă loc în online. Deşi primul proiect a fost o dezamăgire, Mihalcea e hotărât să-şi continue afacerile în domeniu. Omul de afaceri s-a lansat în televiziunea clasică pentru ca mai apoi să treacă pe online. Puţini îşi mai amintesc de emisiunile realizate de Mihalcea, „Showul de la miezul nopţii“ (Realitatea TV) şi „Serginio“ (Prima TV).
În 2005, s-a despărţit de televiziunea tradiţională şi a ales calea internetului. Primul său proiect a fost lansat în 2007, o televiziune online, inspirat fiind de modelele aplicate în străinătate. Pentru România era însă prea devreme. „Când auzea de televiziune online, lumea credea că vreau să fac webcam cu femei dezbrăcate“, îşi aminteşte el amuzat. Mihalcea a investit, la momentul respectiv, în lansarea Evo TV aproximativ 100.000 de euro, având ca partener un fond de investiţii.
Evo TV nu a avut un succes fulminant şi s-a închis după numai un an şi jumătate. Ce nu a funcţionat? Mihalcea crede că proiectul a fost bun, dar a venit la momentul nepotrivit. „Televiziunea nu a avut posibilitatea să se dezvolte pentru că necesita foarte mulţi bani“, explică el. Mihalcea nu vede Evo TV ca pe un eşec, ci ca pe un produs lansat pe piaţă într-un moment nepotrivit.
„Sunt anumite produse care apar înainte de maturizarea pieţei şi care nu se bucură de un succes de business pentru că nu există un trend“, explică el. Dar nici brandul Evo TV nu a reuşit să se impună în piaţă pentru a deveni un trend. În plus, alţi jucători, apăruţi ulterior, precum Happy Fish, s‑au făcut remarcaţi în piaţă.
Bugete de până la 2.500 de euro
Mihalcea este un optimist. Nu s-a lăsat descurajat