Începerea şcolii scoate din buzunarele românilor sume considerabile care ajung în vistieriile librăriilor şi a reţelelor de supermarketuri sau hipermarketuri. Chiar dacă românii îşi restrâng tot mai mult bugetul de cumpărături şi renunţă la o parte dintre produsele preferate, cei care au copii nu au putut scăpa de cheltuiala prilejuită de începerea noului an şcolar. Retailerii şi libăriile au fost cele care s-au bucurat de această perioadă. Sezonul „Back-to-Schoo
Începerea şcolii scoate din buzunarele românilor sume considerabile care ajung în vistieriile librăriilor şi a reţelelor de supermarketuri sau hipermarketuri.
Chiar dacă românii îşi restrâng tot mai mult bugetul de cumpărături şi renunţă la o parte dintre produsele preferate, cei care au copii nu au putut scăpa de cheltuiala prilejuită de începerea noului an şcolar. Retailerii şi libăriile au fost cele care s-au bucurat de această perioadă.
Sezonul „Back-to-School” aduce 40% din vânzările de profil pe tot anul
Vânzările de produse cu profil educaţional au crescut semnificativ la Carrefour în ultimele 2 săptămâni raportat la a doua jumătate a lunii august a acestui an, susţine Andreea Mihai, directorul de marketing al companiei.
În perioada 30 august - 12 septembrie, şi Diverta a vândut din ce în ce mai multe rechizite. Chiar şi aşa, vânzările au fost mai mici cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, lucru care arată grija consumatorilor pentru eficientizarea bugetului. Cu toate acestea, Flaviu Pastor, PR & Communication manager Diverta, spune că se aşteaptă ca până la finele lunii septembrie situaţia să se schimbe, iar vânzările de produse de profil să fie egale cu cele din 2008.
Rechizitele şi articolele pentru şcoală se cumpără pe parcurul întregului an, însă luna septembrie aduce 40% din vânzările totale, după cum spun reprezentanţii retailerilor de profil.
„Din