Retailerul Carrefour România va decide cel târziu în prima parte a anului viitor care brand de supermarketuri, Carrefour Express sau Carrefour Market, este cel mai potrivit pentru piaţa românească. „Referitor la mărcile de supermarketuri suntem în prezent în faza de testare. O să facem un studiu amplu pe clienţii de supermarketuri şi cel târziu la începutul anului viitor vom lua o decizie cu ce brand vom rămâne”, a declarat pentru capital.ro directorul general al Car
Retailerul Carrefour România va decide cel târziu în prima parte a anului viitor care brand de supermarketuri, Carrefour Express sau Carrefour Market, este cel mai potrivit pentru piaţa românească.
„Referitor la mărcile de supermarketuri suntem în prezent în faza de testare. O să facem un studiu amplu pe clienţii de supermarketuri şi cel târziu la începutul anului viitor vom lua o decizie cu ce brand vom rămâne”, a declarat pentru capital.ro directorul general al Carrefour România, Patrice Lespagnol.
Şeful Carrefour a mai spus că nu există în prezent nicio diferenţiere, în afara mărcii, între magazinele Carrefour Express şi cele Carrefour Market, toate supermarketurile urmând să fie unificate anul viitor sub acelaşi brand.
Au 24 de supermarketuri
Retailerul, parte a grupului francez Carrefour, deţine în prezent 24 de supermarketuri, dintre care cinci magazine Carrefour Market şi 19 unităţi Carrefour Express.
Compania a deschis în acest an patru supermarketuri Carrefour Market la Bacău, Craiova, Timişoara şi Turda. Totodată compania a deschis o unitate Carrefour Market la Bistriţia, unde a relocat un magazin Carrefour Express din aceeaşi localitate. Retailerul mai deţine şi un magazin denumit Carrefour Magnolia la Braşov.
Retailerul francez a intrat pe segmentul de supermarketuri prin achiziţia, în octombrie 2007, a 21 de supermarketuri Artima de la fondul de inve