Azi, la WebStock, alaturi de Dan Virtopeanu de la Voxline si de Victor Kapra, am sustinut workshopul de mobile web. Discutia a fost interesanta si, desi n-a fost niciun trainer strain, sala a fost plina – chestie care m-a surprins placut.
La rugamintea mai multor participanti, incarc prezentarea aici (fisierele video sunt incluse). View more presentations from dstanca.
Ideea: pe masura ce tarifele pentru web mobil vor scadea, dispozitivele se vor imbunatati si – prin proiectii, holograme, conexiune wireless cu ecranul tv – se va depasi „bariera” ecranului prea mic, telefonul mobil va deveni unicul gadget utilizat atat la job cat si pentru distractie.
In plus, am dat cateva exemple si studii de caz, atat din experienta F5 X-Media, regia de vanzari F5, cat si din cea mult mai vasta a partenerilor nostri de la MADS, a caror solutie de mobile adserving o folosim pe mobisite-urile noastre
Ii multumesc, pe aceasta cale, lui Jasper de Vreugt pentru informatiile si prezentarile oferite ca suport. Si, ca de obicei, astept pareri!
UpDate: Cititi relatarile REALITATEA.NET de la WebStock
Azi, la WebStock, alaturi de Dan Virtopeanu de la Voxline si de Victor Kapra, am sustinut workshopul de mobile web. Discutia a fost interesanta si, desi n-a fost niciun trainer strain, sala a fost plina – chestie care m-a surprins placut.
La rugamintea mai multor participanti, incarc prezentarea aici (fisierele video sunt incluse). View more presentations from dstanca.
Ideea: pe masura ce tarifele pentru web mobil vor scadea, dispozitivele se vor imbunatati si – prin proiectii, holograme, conexiune wireless cu ecranul tv – se va depasi „bariera” ecranului prea mic, telefonul mobil va deveni unicul gadget utilizat atat la job cat si pentru distractie.
In plus, am dat cateva exemple si studii de caz, atat din experienta F5 X-Media, regia de vanza