Orange, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, va segmenta portofoliul de abonamente în trei categorii, în funcţie de necesităţile clienţilor, fiecare categorie având un simbol distinct, respectiv delfin, panteră şi fluture, se arată într-un comunicat al companiei. „Am identificat oportunitatea unei schimbări structurale a ofertei de abonamente, care să fie adaptată necesităţilor actuale de consum şi de control al costurilor şi care să se diferenţieze pe piaţă.
Orange, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, va segmenta portofoliul de abonamente în trei categorii, în funcţie de necesităţile clienţilor, fiecare categorie având un simbol distinct, respectiv delfin, panteră şi fluture, se arată într-un comunicat al companiei.
„Am identificat oportunitatea unei schimbări structurale a ofertei de abonamente, care să fie adaptată necesităţilor actuale de consum şi de control al costurilor şi care să se diferenţieze pe piaţă. Prin simplificarea planurilor tarifare şi a modului de comunicare a ofertelor, clienţii noştri vor putea identifica mai uşor abonamentul potrivit”, a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer, Orange România.
Sub simbolul Delfinului se regăsesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri. Clienţii pot alege dintre cele 8 variante de abonamente Delfin, cu preţuri între 4 euro şi 60 de euro.
Abonamentele Panteră cuprind toată gama de servicii: voce, mesaje scrise şi Internet mobil . Abonamentele Panteră sunt disponibile în 6 variante şi au preţuri cuprinse între 8 şi 80 de euro.
Al treilea tip de abonamente, Fluture, oferă acces la opţiunile PrePay, plus 100 de minute în reţea şi 5 MB pentru acces la Internet, cu 9 euro lunar. Clienţii îşi pot realimenta oricând contul prin modalităţile de reîncărcare specific