Vision Media Plus, condusă de Gabriel Dragoş, deţine opt ecrane stradale în Bucureşti şi 10 în principalele oraşe ale ţării. După ce şi-a tocit nervii la Euromedia, una dintre cele mai mari companii de outdoor din România, Gabriel Dragoş vrea să facă un business din publicitatea pe ecranele stradale. Din 2006 conduce compania Vision Media Plus şi vrea să demonstreze că TV screen-urile sale pot fi un concurent redutabil nu doar pentru outdoor, dar şi pentru televiziune, canalul care în prezent deţine o cotă de 70% din piaţa de publicitate. Bărbatul brunet, cu statură de urs vorbeşte cu mândrie despre realizări, avantaje, prezent şi viitor.
Compania pe care o conduce de aproape trei ani s-a dezvoltat destul de rapid, ajungând la o cifră de afaceri de două milioane de euro. Nu are nevoie de foarte mulţi angajaţi, maximum cinci. De ce? Pentru că în ceea ce priveşte domeniul TV
screen stradal nu ai nevoie de o armată de oameni, nu ai nevoie de alpinişti utilitari care să monteze afişe pe clădiri, nu ai nevoie de producţie.
Berile spun „PA“
Preia spotul clientului, îl adaptează, îl taie la 10 sau 15 secunde şi printr-un singur click îl difuzează pe ecrane. „Acesta este avantajul nostru: dacă acum primesc un mail de la client, în cinci minute reclama lui rulează pe plasme“, punctează Gabriel Dragoş.
De criză este afectată şi compania de Vision Media Plus, condusă de Gabriel Dragoş. Anul acesta, brandurile de bere au renunţat să mai comunice pe ecranele stradale instalate atât în Bucureşti, cât şi în oraşele importante ale ţării. Dragoş nu ştie de ce. A primit pur şi simplu, la începutul lui 2009, un răspuns negativ din partea acestor advertiseri.
În schimb, pe cele opt ecrane instalate în Capitală şi zece în restul ţării, clienţi precum Cosmote, Bancpost, Carrefour, Kandia sau Coca-Cola încă se p