Deşi au folosit un camion, au furat 4 motoare de 12 tone cu ajutorul unei macarale şi au dispărut pe timp de zi, hoţii de la Depoul CFR nu au fost prinşi
Furtul de la Depoul CFR Braşov capătă proporţii mai mari decât s-ar fi crezut iniţial. Pe 31 august, hoţii nu au furat 3, ci 4 motoare, a căror masă totală nu era de 3, ci de 12 tone. Totul s-a desfăşurat pe timp de zi, camionul care ar fi putut să transporte o asemenea masă intrând pe poartă.
Intrarea, acoperirea camerelor, pornirea macaralei, încărcarea motoarelor şi ieşirea a durat mai puţin de 60 de minute.
Conform informaţiilor primite ieri de la SCRL Braşov SA, hoţii au acoperit camerele de luat vederi la ora 18.00. Asta însemna că au intrat deja în hală şi că ştiau locul lor. „Motoarele erau depozitate sub formă de stivă, pe două rânduri. Masa unui asemenea motor este de 3.150 de kilograme, având în componenţa sa preponderent fier şi cupru, în părţi aproximativ egale. Dimensiunile motoarelor nu sunt apreciabile, dar nici de neglijat, însă pentru transportul celor 12 tone de masă, hoţii aveau nevoie de un camion de minim 10 tone, sau unul de 24, sau poate chiar un… tir. Valoarea estimativă a celor patru motoare este de 1.000.000.000 de lei vechi”, a declarat Dorel Coconaşu, directorul SCRL. Acesta precizează că în urma anchetei interne desfăşurate nu s-au putut stabili făptaşii, ca să nu mai vorbim de recuperarea pagubei. Deşi au folosit un camion, au furat 4 motoare de 12 tone cu ajutorul unei macarale şi au dispărut pe timp de zi, hoţii de la Depoul CFR nu au fost prinşi
Furtul de la Depoul CFR Braşov capătă proporţii mai mari decât s-ar fi crezut iniţial. Pe 31 august, hoţii nu au furat 3, ci 4 motoare, a căror masă totală nu era de 3, ci de 12 tone. Totul s-a desfăşurat pe timp de zi, camionul care ar fi putut să transporte o asemenea masă intrând pe poartă.
I