Foarte slab reprezentate pe piaţă până acum câţiva ani, magazinele de accesorii înregistrează creşteri spectaculoase ale vânzărilor de la trimestru la trimestru. Mai mult chiar, jucătorii de profil se înmulţesc şi anunţă deschderi după deschideri. „Piaţa de accesorii vestimentare a început să se dezvolte odată cu retailul specializat de fashion, care a fost impulsionat de creşterea accelerată a zonelor comerciale moderne, în majoritatea oraşelor importante din ţ
Foarte slab reprezentate pe piaţă până acum câţiva ani, magazinele de accesorii înregistrează creşteri spectaculoase ale vânzărilor de la trimestru la trimestru. Mai mult chiar, jucătorii de profil se înmulţesc şi anunţă deschderi după deschideri.
„Piaţa de accesorii vestimentare a început să se dezvolte odată cu retailul specializat de fashion, care a fost impulsionat de creşterea accelerată a zonelor comerciale moderne, în majoritatea oraşelor importante din ţară”, explică Mădălina Soare, directorul de marketing al Elmec România.
Creşterile au fost spectaculoase în ultima perioadă, lucru demosntrat şi de numărul tot mai mare de magazine şi branduri noi care şi-au făcut loc fie în locaţiile stradale, fie în centrele comerciale. „Piaţa bijuteriilor şi a accesoriilor fantezie din România a înregistrat în ultimii 4 ani o creştere accelerată, de peste 100%, pe fondul majorării cererii şi a schimbării comportamentului consumatorului român”, spune Dana Sofia.
„Nu se poate da o valoare exactă, deoarece pe piaţa de accesorii, pe lângă brandurile cunoscute, mai există şi alte magazine no name la colţul străzii, care nu se pot lua în calcul, dar atrag o parte dintre clienţi”, explică Alina Doamnei, Brand Manager al reţelei Accessorize. Acelaşi lucru îl spun şi reprezentanţii Folli Follie, brand deţinut de Elmec România, care subliniează că piaţa gri are încă o pondere importantă şi nu poate