Renault Technologie Roumanie (RTR) vrea sa readuca in tara mai multe zeci de ingineri romani care au lucrat anterior in cadrul unor grupuri auto. Francezii au repatriat deja 10 ingineri care au activat in SUA, Italia sau Germania.
"Avem oameni care se intorc acum in Romania, ingineri cu zeci de ani de experienta. Sunt oameni care au lucrat ani de zile in companii precum Toyota, General Motors, Chrysler, si care vor lucra pentru noi", a declarat Philippe Prevel, directorul general al RTR. Unul dintre romanii care s-au intors dupa mai mult de un deceniu sa lucreze in Romania, la cel de-al doilea centru de inginerie al Renault, este Sorin Buse, 49 de ani, directorul general adjunct al centrului.
"Lucrez de 20 de ani in domeniul auto, iar ultimii 14 i-am petrecut la Toyota. La reintoarcere au contribuit oportunitatea de a lucra la acest centru, dar si familia", a spus Buse. Ultima pozitie in cadrul Toyota a fost cea de director de proiect greenfield pentru fabrica din Woodstock, Canada.
RTR, care are mai mult de 2.200 de angajati in prezent, este format din echipele de ingineri din Bucuresti, Ploiesti si Titu. Intr-un an de la demararea proiectului Renault a cheltuit 70 de milioane de euro, circa 50% din suma alocata primei etape de dezvoltare.
Renault Technologie Roumanie (RTR) vrea sa readuca in tara mai multe zeci de ingineri romani care au lucrat anterior in cadrul unor grupuri auto. Francezii au repatriat deja 10 ingineri care au activat in SUA, Italia sau Germania.
"Avem oameni care se intorc acum in Romania, ingineri cu zeci de ani de experienta. Sunt oameni care au lucrat ani de zile in companii precum Toyota, General Motors, Chrysler, si care vor lucra pentru noi", a declarat Philippe Prevel, directorul general al RTR. Unul dintre romanii care s-au intors dupa mai mult de un deceniu sa lucreze in Romania, la cel de-al doilea cen