Acest nou model de business permite clienţilor să stabilească preţul pentru toate materialele de publicitate tradiţională
Modelul este deja pus în practică pe pieţele din Vest în diverse domenii, printre care şi advertising-ul
Luna septembrie aduce pe piaţa românească de advertising un nou tip de agenţie full-service. Agency:Wiz propune un model de business adaptat contextului economic actual şi noilor realităţi care vor guverna de acum înainte relaţiile dintre cumpărători (cerere) şi ofertanţi (ofertă). Acest nou model de business le va permite clienţilor să stabilească preţul pentru toate materialele de publicitate tradiţională.
Schimbarea regulilor care stau la baza fluxului financiar
"Ne propunem să schimbăm regulile care stau acum la baza fluxului financiar dintre Agenţie şi Client, promovând un produs publicitar al cărui preţ este stabilit de însuşi cumpărătorul acestuia (clientul). O componenţă importantă a modelului de business propus de Agency:Wiz este încrederea în capacitatea clientului de a stabili valoarea serviciilor pe care le primeşte", a declarat Lorena Manolică, co-fondator Agency:Wiz. O noutate pe piaţa românească, modelul financiar aflat la bază ofertei de servicii Agency:Wiz - "plăteşte cât valorează" - este deja pus în practică pe pieţele vestice, în diverse domenii, precum: consultanţă de vânzări, marketingul & trainingul de personal, piaţa restaurantelor, hotelurilor, publicaţiilor şi chiar a serviciilor de publicitate.Pe lângă acest model de business şi ofertă de servicii integrate, care îmbină perfect publicitatea online (digitală) cu cea offline (tradiţională), Agency:Wiz le oferă clienţilor săi şi consultanţă strategică de marketing.
"Agency:Wiz a construit, pe criteriul avantajului de know-how, structural şi geografic, o echipă integrată de profesionişti ai publicităţii tradiţionale şi digitale, cu exp