Gabriel Dalea, un manager care a petrecut peste 14 ani in multinationale precum Danone, Henkel sau Tchibo, a ales din 2008 sa fie propriul sef si a lansat compania de consultanta Gada Management, iar din martie anul acesta a infiintat Click Marketing & Research, un portal ce ofera companiilor servicii de marketing online.
In primavara anului trecut, dupa ce lucrase 14 ani in departamentele de vanzari ale unora dintre cele mai importante multinationale, Gabriel Dalea (41 de ani) a deschis compania de consultanta Gada Management, care devenea filiala locala a companiei belgiene Product One.
”Lucram pentru aceasta companie care avea activitati in sfera marketingului si intrand in domeniu am luat contact si mai mult cu departamentele de marketing ale companiilor multinationale. Apoi, in noiembrie anul trecut, m-am gandit sa fac un site care sa permita firmelor sa-si prezinte inovatiile, produsele si brandurile noi”, a explicat Dalea, care in luna martie a acestui an a lansat Click Marketing & Research.
Din cei 60.000 de euro investiti pana acum, jumatate au fost banii lui Dalea, restul provenind de la ceilalti actionari, printre care se afla si firma de de audit financiar Prospect Auditing&Consulting.
“Suma a provenit din economiile pe care le-am facut cand eram angajat si din profitul obtinut de pe urma companiei de consultanta lansate anul trecut. Aproximativ 50.000 de euro am investit in calculatoare, laptop-uri, servere, mobilier, restul de bani fiind investiti in dezvoltarea aplicatiei de baza, in cea de e-mail marketing si in aplicatia ERP (gestionarea resurselor intreprinderii)”, a spus managerul Click Marketing & Research, firma care in prezent are patru angajati permanenti si doi part-time.
Pana la finalul anului, Dalea estimeaza ca va mai investi in jur de 40.000 de euro in companie, aceasta urmand sa se autosustina din primavara