Brand Connection susţine pro bono campania de voluntariat şi imagine a Crucii Roşii Române, agenţia estimând că anul acesta va obţine expunere media în valoare de peste 300.000 de euro pentru Crucea Roşie. Campania a debutat la începutul lunii august, urmând a se încheia în luna decembrie şi este defalcată pe o gamă extinsă de canale media: print, radio, tv, internet,outdoor & indoor.
Partenerii media ai campaniei, mobilizaţi de Brand Connection, de la presa scrisă (toate trusturile importante de presă centrală şi locală), la internet şi radio (majoritatea staţiilor mari), până la reţele de indoor şi outdoor s-au angajat să ofere spaţiu de expunere gratuit în valoare de peste 300.000 de euro. Prin campania de imagine pe care o derulează cu sprijinul mai multor companii din spaţiul comunicării, printre care Lowe & Partners şi Lowe PR, organizaţia urmăreşte sensibilizarea publicului cu privire la fenomenul voluntariatului, atragerea de noi membri şi nu în ultimul rând potenţarea capitalului de imagine al Crucii Roşii în rândul românilor.
"Este o onoare pentru noi să facem echipă cu Crucea Roşie Română. Timpul nu ne permite prea des implicarea efectivă în acţiuni umanitare, aşa că invitaţia de a lucra pentru acest brand minunat chiar de la birou este o reală oportunitate. Ştiţi ce este, însă, cu adevărat extraordinar? Toate uşile ni se deschid de două ori mai larg atunci când rostim numele Crucii Roşii. Mulţumesc pe această cale tuturor celor alături de care derulăm această acţiune de «voluntariat». Sperăm ca ea să inspire şi să se traducă în mai mult voluntariat", a declarat Crina Bibicu - Client Service Director la Brand Connection.
Brand Connection susţine pro bono campania de voluntariat şi imagine a Crucii Roşii Române, agenţia estimând că anul acesta va obţine expunere media în valoare de peste 300.000 de euro pentru Crucea Roşie. Campania a de