Cei doi centimetri în plus ai gărzii la sol chiar fac diferenţa pe drumurile de foarte proastă calitate din România. Chiar dacă nu este o revoluţie, aşa cum aşteptau fanii Dacia, Stepway reuşeşte, cel puţin vizual, să fie mai „altfel“ decât un Sandero de bază. Noul model Sandero este perfect adaptat condiţiilor de trafic din România: aglomeraţie, borduri foarte înalte şi gropi în carosabil. Mai poate fi adăugat şi preţul fără concurenţă, pentru că adversarii direcţi, precum Volkswagen Polo Classic, Ford Fusion sau Toyota Urban Cruiser, costă mai mult decât Stepway.
Chiar dacă nu este decât o nouă versiune de Sandero, noul Stepway reuşeşte să iasă în evidenţă din gama Dacia. Pe lângă cei doi centimetri în plus adăugaţi gărzii la sol, Stepway mai beneficiază de o înfăţişare atrăgătoare, subliniată de praguri, spoilere, scutul pentru motor şi barele de amarare de pe plafon.
Diferenţe tehnice minore
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/fujifilm 053.flv width=400 height=300 loop=false play=false downloadable=false fullscreen=true displayNavigation=true displayDigits=true align=center dispPlaylist=none playlistThumbs=false
La interior, singura diferenţă notabilă faţă de versiunile clasice ale Sandero este reprezentată de apariţia unui nou tip de tapiţerie. Un alt element în plus este poziţia la condus, parcă uşor mai ridicată decât la Sandero şi Logan. În trafic, te ajută foarte mult poziţia mai înaltă, pentru că beneficiezi de o vizibilitate mult îmbunătăţită. În rest, are aceleaşi comenzi pe consola centrală, mult prea jos amplasate.
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/fujifilm 054.flv width=400 height=300 loop=false play=false downloadable=false fullscreen=true displayNavigation=true displayDigits=true align=center dispPlaylist=none playli