Ca o solutie pentru fluidizarea traficului rutier, dar si pentru a-i determina pe soferi sa respecte regulile de circulatie, de oprire, stationare si parcare a masinilor, Comisia de Circulatie din cadrul Primariei Timisoara a hotarat sa creasca numarul de strazi cu sens unic in oras. Obisnuiti sa nu se uite la indicatoare cand circula in zone cunoscute, sute de soferi s-au trezit amendati de politisti. Reversul situatiei, spun politistii, este ca pe strazile respective s-au suplimentat locurile de parcare. Fluidizare pe de o parte, timp pierdut pe de alta
Blocajele din trafic si locurile de parcare insuficiente din oras ii determina pe unii dintre soferi sa opreasca masina in mijlocul strazii si sa se incaiere cu ceilalti participanti la trafic. In Timisoara astfel de situatii au ajuns sa nu mai fie o situatie iesita din comun. Ca o incercare de reinstalare a ordinii in haosul rutier, in scopul fluidizarii traficului, dar si pentru a-i determina pe soferi sa respecte regulile de circulatie, de oprire, stationare si parcare, Comisia de Circulatie, din cadrul Primariei Timisoara anunta ca a decis sa impuna circulatia pe un singur sens pe mai multe strazi din Timisoara. Astfel, la strazile cu sens unic existente au fost adaugate alte 26 de strazi, locatii cunoscute ca locuri de blocaje si accidente rutiere frecvente.
Ecourile din partea conducatorilor auto nu au intarziat sa apara. Prinsi pe "Interzis", multi dintre soferi li s-au plans politistilor ca au ales calea aceasta intrucat, ocolind strazi, pierd prea mult timp. Altii, insa, s-au declarat multumiti pentru ca, explicau, strazile cu sens unic asigura niste locuri suplimentare de parcare, o problema stringenta in Timisoara. "Aceste masuri cu privire la sanctionarea celor care patrund pe contrasens pe strazi cu sens unic, parcheaza sau stationeaza in locuri nepermise se datoreaza tocmai faptului ca Timi