Cateva sute de oameni - angajati in magazinele Orange sau ale retailerilor GSM care vand serviciile operatorului - si-au prelungit programul in seara de joi, 17 septembrie sau au venit la lucru cu cateva ore mai devreme decat in mod normal vineri, 18 septembrie, pentru a pregati magazinele pentru campania "top-secret" la care se lucra de o jumatate de an in Orange: prima schimbare dramatica din ultimii sapte ani a ofertei comerciale consumer.
Pliantele, afisele si baloanele in forma de pantera, fluture si delfin au ajuns in ultima clipa in cele cateva sute de magazine care vand in toata tara serviciile Orange pentru a pastra pentru cat mai mult timp ascunsa in fata rivalilor schimbarea ofertei comerciale. Iar scopul urmarit a fost in buna parte atins: in dimineata zilei de 18 septembrie pentru cea mai mare parte a consumatorilor si a oamenilor de vanzari din companiilor rivale redecorarea magazinelor Orange si noua oferta comerciala a fost o surpriza.
Initial, proiectul a fost gestionat de cativa oameni
Operatiunea pornita la nivelul top-managementului Orange Romania in urma cu o jumatate de an a fost gestionata initial de doar cativa oameni din esalonul superior al companiei si al grupului France Telecom, in echipa de proiect fiind cooptate in timp mai multe persoane, pe masura ce se apropia deadline-ul pentru lansare.
Orange este una dintre cele mai mari companii de pe piata locala, cu cateva milioane de clienti persoane fizice, astfel ca excesul de prudenta in a proteja noua oferta comerciala - care aduce sau nu clienti noi in magazine - nu pare neobisnuit.
Practic, momentul in care informatia a inceput sa circule pe piata la nivel national, dar intr-un cerc totusi restrans a fost weekend-ul dinaintea lansarii, cand directorul comercial al Orange s-a intalnit cu cateva sute de oameni de vanzari din cadrul Orange si de la retaile