„Aţi făcut o comandă ieri la noi. Aveţi observaţii cu privire la modul cum aţi fost tratat?“ este un apel telefonic pe care clienţii companiei de Taxi Cobălcescu îl primesc în mod aleatoriu.
Acest serviciu funcţionează în cadrul companiei de aproximativ trei ani, după cum explică şeful biroului de marketing al Auto Cobălcescu, Marius Bocşa. „Scopul principal este acela de a îmbunătăţi serviciile companiei şi de a ne fideliza un segment de public“, a declarat Bocşa.
Codul impus de criză
Criza financiară este în opinia omului de marketing un factor care accentuează nevoia de fidelizare a publicului. „Criza are şi ea rolul ei. Chiar dacă avem serviciul acesta de mai mult timp, acum avem un motiv în plus să obţinem un feed-back de la clienţi“, a explicat Marius Bocşa.
Această procedură se alătură politeţii manifestate de taximetrişti în ultima perioadă. „Am observat că de ceva vreme comenzile la taxi vin foarte repede, şoferii şi dispecerii nu mai fac nazuri când vine vorba de zona în care cer maşina sau de distanţa pentru care solicit cursa“, a spus Ana Maria, o client fidelă a companiilor de taxi din Capitală.
Cea mai mare nemulţumire a clienţilor: atitudinea şoferilor
Reprezentanţii Auto Cobălcescu aleg aleatoriu un client pe care îl sună apoi pentru a verifica anumiţi factori, cum ar fi atitudinea pe care o au şoferii sau dacă au ales drumul cel mai scurt. „Cel mai des este reclamată atitudinea şoferilor. Acestă procedură este impusă şi de standardele ISO la care suntem aliniaţi, ca firmă de taximetrie“, a mai spus Marius Bocşa.
Metoda este testată şi de alte companii de taxi din Capitală. Compania Meridian face astfel de verificări de câteva ori pe an, pentru a verifica dacă clienţii sunt mulţumiţi de calitatea serviciilor. „O parte dintre clienţi sunt sunaţi ocazional. Avem astfel