Nicolae Tomuletiu, purtator de cuvânt al companiei Aquaserv Târgu-Mures a anuntat, ieri, ca în urma campaniei de recuperare a datoriilor, demarata în luna iunie, Aquaserv a reusit încasarea a peste 650.000 de lei de la clientii cu restante. „Campania a cuprins somarea a peste 340 de clienti, atât agenti economici cât si case particulare si asociatii de proprietari. Dintre acestia majoritatea au reactionat la somatiile de plata primite si si-au achitat total sau partial datoriile. Din pacate în unele cazuri compania Aquaserv a fost nevoita sa recurga la masura extrema, dar în deplina conformitate cu legislatia existenta în domeniu, Legea nr. 51/2006 si Legea nr. 241/2006, de sistare a furnizarii apei potabile, pentru a determina clientii sa-si achite datoriile. În urma acestei campanii s-a reusit încasarea a peste 650 de mii de lei”, a declarat Nicolae Tomuletiu.
Acesta a transmis multumiri tuturor clientilor care au înteles ca serviciile de furnizare a apei potabile si canalizare de care beneficiaza zilnic, trebuie platite la fel ca si oricare alta utilitate publica si a atras atentia clientilor care au semnat acorduri de esalonare a datoriilor, sa repecte termenele prevazute în aceste acorduri, în caz contrar existând riscul sistarii apei potabile. „Indiferent ca este vorba de apa, gaz, energie electrica sau termica, factura aferenta acestor servicii trebuie achitata deoarece în caz contrar se ajunge în situatia extrema în care furnizarea serviciului respectiv este sistata”, a aratat Nicolae Tomuletiu.
„Ne cerem scuze din nou acelor locatari din blocurile de locuinte, apartinând unor Asociatii de proprietari cu datorii mari catre Aquaserv, care desi sunt la zi cu plata serviciilor au suferit de pe urma sistarii apei potabile. Va reamintim ca în acest moment legislatia din domeniu si conditiile tehnice, nu permit încheierea contractelor de furnizare a