Oana Solca, seful vanzarilor online al Orange, va parasi pana la finele acestei luni cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata pentru a ocupa din octombrie aceeasi pozitie in cadrul Romtelecom, cel mai mare furnizor de servicii de telefonie fixa.
Solca, unul dintre managerii cei mai cunoscuti in industria locala online, lucreaza pentru Orange din 2006, unde a jucat un rol important in dezvoltarea vanzarilor online si a serviciului de administrare prin internet a conturilor utilizatorilor (Orange Webcare).
Ea a ocupat astfel functiile de Web Marketing Manager si Online Sales Manager. Orange a lansat primul magazin online al unui operator de telefonie mobila de pe piata locala. Inainte de a se angaja la Orange Oana Solca a mai lucrat pentru companiile Grapefruit Design, Green Pixel si Kinecto. Ea a absolvit Jurnalistica in 2001 la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
La Romtelecom Oana Solca se va ocupa de site-ul companiei si de dezvoltarea magazinului online al operatorului.
In acest moment cele mai avansate magazine online si platforme de gestionare a conturilor utilizatorilor apartin Orange si Vodafone, cei mai mari jucatori de pe piata locala telecom.
Site-urile celor doua companii permit efectuarea de comenzi online pentru echipamente si, in anumite conditii, si pentru servicii cu plata prin internet cu un card bancar.
Au mai luat oameni de la RCS si Google
Serviciile similare ale Romtelecom se afla inca intr-un stadiu incipient de dezvoltare, functiile aflate la dispozitia clientilor fiind mai putine.
De asemenea, Romtelecom nu are momentan un magazin online, ci doar un formular online care permite lansarea de pe site-ul companiei a unei comenzi pentru serviciile Romtelecom.
Cel mai mare operator de telefonie fixa s-a remarcat in ultimii ani prin recrutarile spectaculoase realizate de pe piata