Organizatorii speră ca în urma târgului Project Expo să fie încheiate peste 1.000 de contracte. Dezvoltatorii par să fi atins în sfârşit un echilibru între preţurile din ofertă şi aşteptările clienţilor potenţiali. Citeşte şi:
Cum pescuiesc dezvoltatorii imobiliari clienţi în apele tuburi ale crizei
Prezenţa la ediţia din 18-21 septembrie a târgului Project Expo îţi lasă impresia că lucrurile încep, încet-încet, să se mişte. Şi, aparent, nu doar la nivel de interes. Dezvoltatorii par să fi găsit, în sfârşit, cheia succesului. O cheie cât se poate de banală, de altfel. Preţurile mici.
Potrivit lui Cosmin Radu, general manager Zero Point Consulting, compania organizatoare a Project Expo, aceasta ar fi direcţia generală adoptată de dezvoltatorii prezenţi la târg. Ofertele de sub 40.000 de euro identificate la un raid rapid printre standuri îi dau dreptate.
De la o garsonieră de 21.000 de euro într-un complex rezidenţial din Ploieşti, până la una de 37.500 de euro într-un ansamblu promovat ca fiind „de lux“, în Prelungirea Ghencea. Mai toate ofertele sunt concepute astfel încât să răspundă exigenţelor celui mai subţire buzunar. „Asta cere piaţa“, explică Radu, cât se poate de simplu, această orientare a dezvoltatorilor.
Toamna a adus pe piaţă o diversitate mai mare de produse, „oferte mai spectaculoase“, adaugă el. „Clientul vrea să cumpere, cererea e mare“, spune Marius Gavril, consilier de vânzări în cadrul Domus Stil. Esenţial în această perioadă este să vii în întâmpinarea nevoilor clientului, spune el.
Preţuri pentru toate buzunarele
La rândul lor, crede Radu, şi clienţii sunt mult mai încrezători, şi-au recăpătat curajul de a face achiziţii. Nataşa D. se numără printre primii vizitatori ai târgului. A venit cu soţul ei pentru a căuta o casă cu două sau trei camere pentru