Rusia a fost invadata de produse care au nume asemanatoare celor populare, jurnalistii rusi spunand ca economia subterana castiga zeci de milioane de dolari de pe urma lor.
Daca produsele Abibas, Panasonix, Samcung sau Nokla nu mai sunt o noutate, pe piata din Moscova se gasesc acum DVD-uri cu filme care pot fi foarte usor confundate cu marile productii de la Hollywood, informeaza Pravda.
DVD-urile ale caror coperti sunt copiii ieftine ale celor originale au titluri precum Transmorfers (Transformers), Pirates of the Treasure Island (Pirates of the Caribbean), The Da Vinci Mode (The Da Vinci Code), Demons and Angels (Angels and Demons) sau Terminators (Terminator).
Acestea costa aproximativ 400 de ruble, adica pretul obisnuit al unui film pe DVD, deoarece nu e vorba de o copie, ci de un film cu buget mic si titlu asemanator. Potrivit jurnalistilor rusi, cele mai multe filme cu astfel de titluri sunt facute de compania americana The Asylum.
Desi diferenta intre produsele originale si aceste clone este evidenta, milioane de oameni cad in plasa celor care le vand haine marca Abibas, Rebok sau Levins.
Potrivit Pravda, parintele acestor produse este americanul Scott Nelson, care a scris Mike in loc de Nike si a inregistrat o noua marca.
Rusia a fost invadata de produse care au nume asemanatoare celor populare, jurnalistii rusi spunand ca economia subterana castiga zeci de milioane de dolari de pe urma lor.
Daca produsele Abibas, Panasonix, Samcung sau Nokla nu mai sunt o noutate, pe piata din Moscova se gasesc acum DVD-uri cu filme care pot fi foarte usor confundate cu marile productii de la Hollywood, informeaza Pravda.
DVD-urile ale caror coperti sunt copiii ieftine ale celor originale au titluri precum Transmorfers (Transformers), Pirates of the Treasure Island (Pirates