Anul acesta, sectorul de tâmplărie termoizolantă se va reduce la jumătate faţă de 2008. Managerul companiei Gealan avertizează că răul e de-abia la început. Gealan este o companie care făcuse o tradiţie din dublarea cifrei de afaceri o dată la doi ani. Nebunia a trecut. Acum, chiar şi stagnarea e un vis greu de atins. Citeşte şi:
Cum pescuiesc dezvoltatorii imobiliari clienţi în apele tuburi ale crizei
În urmă cu 16 ani, Aurel Vlaicu era un promiţător inginer auto. Făcuse stadii de pregătire în Germania, la Russelsheim, oraşul natal al mărcii Opel. Lucrase timp de trei ani ca inginer stagiar la Autobaza Anina din Caraş Severin şi avea o experienţă de invidiat în cadrul unei companii auto din Capitală.
Din 1990 a coordonat întregul parc auto al companiei Hertz Rent-a-Car, ocupându-se atât de partea logistică, cât şi de întreţinerea acestuia. Visul automobilistic a încetat în urma unei pălăvrăgeli întâmplătoare la primul târg de construcţii din România. Acolo expunea şi Gealan.
Pe lângă produse, strecuraseră şi un anunţ în care precizau că au nevoie de un reprezentant pe piaţa locală. „Am intrat în vorbă mai mult de dragul dialogului. Nu mă gândeam în momentul ăla să schimb ceva. Am avut o discuţie şi aşa m-am gândit să încerc ceva într-un loc în care iniţiativa mea şi rezultatele să nu depindă de influenţa altor persoane“, îşi aminteşte Aurel Vlaicu. A fost momentul când a schimbat maşinile tunate pe ferestre turnate. A fost momentul în care succesul i-a bătut la uşă. Şi a deschis.
Milionul în doi ani
„Primul milion de euro l-am făcut prin anii 1995. În primul an am vândut de vreo 200.000 de mărci germane. Apoi am avut rate foarte mari de creştere. Concret, până anul trecut aşa, ca regulă, din doi în doi ani ne dublam cifra de afaceri. În primii ani am avut chiar creşteri mai mari“, poves