Discounturile de până la 15% din preţul locuinţelor reprezintă o promoţie obişnuită în această perioadă. Devenite aproape o necesitate pe piaţa rezidenţială primară, diversele facilităţi oferite de developeri cresc şi atractivitatea complexurilor de vacanţă. CITEŞTE ŞI Braşov: Oferte de cazare la munte
În momentul de faţă, mai toţi investitorii din Valea Prahovei au diverse promoţii, spune Ciprian Kore, director de vânzări în cadrul agenţiei prahovene Mervani Invest. Printre cele mai frecvente instrumente folosite de către dezvoltatori se numără reducerile de preţ, locul de parcare inclus în preţul apartamentului sau mobilarea şi utilarea bucătăriei.
Casa la munte îşi recâştigă popularitatea
Un exemplu concludent pentru peisajul rezidenţial prahovean este ansamblul Colina Marei, din Sinaia. Acesta cuprinde patru tronsoane, cu 254 de unităţi locative (86 de garsoniere, 121 apartamente cu două camere, 41 cu trei camere şi şase duplexuri) şi 190 de locuri de parcare. Preţurile se încadrează între 53.500 de euro, limita minimă pentru garsoniere, şi 137.000 de euro, pragul de pornire pentru duplexuri.
O primă facilitate oferită de developer este reprezentată de mobilarea şi utilarea bucătăriei. Cea de-a doua constă într-un discount în valoare de 10% pentru primele 30 de apartamente contractate. Nu în cele din cele din urmă, cumpărătorul beneficiază şi de posibilitatea achiziţionării unui apartament în rate. Lucrările de construcţie la ansamblu se situează undeva la 50% din total, primul tronson de locuinţe urmând a fi finalizat în martie 2010, spune reprezentantul Mervani.
Care este impactul instrumentelor de marketing folosite de dezvoltatorii de ansambluri rezidenţiale de vacanţă? „Promoţiile au importanţa lor, dar, pentru ca eventualii clienţi să aibă încredere în proiectele respective, acestea tr