RECLAMAŢIE. Un bucureştean îi acuză pe angajaţii unui service că i-au stricat motorul şi aerul condiţionat de la autoturism.
Dumitru O., un bucureştean în vârstă de 45 de ani, susţine că are maşina în service de mai bine de un an. La începutul lunii iunie 2008, bărbatul a avut un accident în urma căruia autoturismul său, un Opel Astra, a fost transportat la Bilal Motors, unitate service agreată şi de ASTRA Asigurări, firmă la care avea încheiată asigurarea (în caz de accident era despăgubit cu maximum 17.500 de lei). Când fost chemat să-şi ridice maşina, a constatat că interveniseră probleme suplimentare, despre care nimeni n-a spus nimic la început.
„Semnătura mea a fost contrafăcută”
Reprezentanţii Bilal Motors spun că, în urma accidentului, s-a produs un scurtcircuit ce a determinat resetarea calculatorului. În consecinţă, maşina a fost transferată la un dealer Opel. „La intrarea în service s-a constatat că maşina a fost lovită şi reparată şi că nu mai porneşte după reparaţie. După ce această reparaţie a fost realizată, unitatea service a emis o factură în valoare de 16.614,98 lei, pe care a înaintat-o societăţii ASTRA Asigurări. Acceptul la plată din partea asigurătorului s-a făcut fără ca eu să fi efectuat recepţia autoturismului”, spune Dumitru O.
Potrivit lui, cei de la service au conceput un proces-verbal fraudulos de recepţie a autoturismului după reparare. „În realitate, nu a avut loc nicio predare a autoturismului, semnătura mea fiind contrafăcută. Pe baza procesului-verbal de recepţie şi a facturii, unitatea service a reuşit să obţină de la societatea ASTRA Asigurări acordul pentru decontarea sumei de 16.614,98 lei, fără ca eu să certific volumul şi calitatea lucrărilor efectuate prin aplicarea semnăturii pe acceptul de plată”, susţine bărbatul. Iar problemele nu s-au oprit aici.
La sfârşitu