Airbus, cel mai mare constructor de avioane civile din lume, are nevoie de cel putin 800 de milioane de euro in urmatorii ani pentru dezvoltarea unor tehnologii mai rapide si ecologice.
Fabrice Bregier, directorul operational al Airbus, a precizat ca pentru a lansa o noua generatie de avioane pana in 2015, compania are nevoie de aproape un miliard de euro, transmite Reuters.
Bregier a cerut guvernului francez sa includa sectorul aerospatial in planul pentru investitiile viitoare.
Industria aerospatiala din Europa incearca sa isi pastreze avansul tehnologic in fata noilor adversari precum China, care urmeaza sa lanseze modelul C919 pana in 2020.
Airbus a anuntat ca pana in 2015, avioanele sale vor polua cu 50% mai putin si vor fi cu 50% mai silentioase pentru ca motoarele vor fi amplasate in spatele avionului, si nu pe aripi ca in prezent.
Airbus, cel mai mare constructor de avioane civile din lume, are nevoie de cel putin 800 de milioane de euro in urmatorii ani pentru dezvoltarea unor tehnologii mai rapide si ecologice.
Fabrice Bregier, directorul operational al Airbus, a precizat ca pentru a lansa o noua generatie de avioane pana in 2015, compania are nevoie de aproape un miliard de euro, transmite Reuters.
Bregier a cerut guvernului francez sa includa sectorul aerospatial in planul pentru investitiile viitoare.
Industria aerospatiala din Europa incearca sa isi pastreze avansul tehnologic in fata noilor adversari precum China, care urmeaza sa lanseze modelul C919 pana in 2020.
Airbus a anuntat ca pana in 2015, avioanele sale vor polua cu 50% mai putin si vor fi cu 50% mai silentioase pentru ca motoarele vor fi amplasate in spatele avionului, si nu pe aripi ca in prezent.