Chiar dacă nu recunosc că ar fi în competiţie directă cu librăriile Cărtureşti, schimbările prin care a trecut principala unitate a acestei reţele, situată vis-a-vis de librăria Diverta Magheru, i-a determinat pe reprezentanţii Diverta să aducă o nouă imagine propriei librării-etalon. Diverta, parte a grupului RTC, a lansat un nou concept de librărie, denumit Diverta Acasă, care vizează atât vânzarea de carte străină, cât şi atragerea de noi clienţi. Aflată la s
Chiar dacă nu recunosc că ar fi în competiţie directă cu librăriile Cărtureşti, schimbările prin care a trecut principala unitate a acestei reţele, situată vis-a-vis de librăria Diverta Magheru, i-a determinat pe reprezentanţii Diverta să aducă o nouă imagine propriei librării-etalon.
Diverta, parte a grupului RTC, a lansat un nou concept de librărie, denumit Diverta Acasă, care vizează atât vânzarea de carte străină, cât şi atragerea de noi clienţi. Aflată la subsolul librăriei de pe bulevardul Magheru, Diverta Acasă propune o ofertă de carte străină într-un spaţiu de 250 de metri pătraţi amenjat sub forma încăperilor unei case (living, birou, cameră de joacă, bucătărie şi terasă).
„Am încercat să definim un concept care să aibă succes la clienţi, pe care vrem să-i încurajăm să vină la librărie chiar dacă nu vor să cumpere cărţi în acel moment”, a declarat directorul executiv Diverta, Emilia Canea.
O librărie ca o casă
Diverta nu numai că a mutat, în subsol, cartea străină din librărie, dar a dublat numărul de titluri la aproximativ 4.000. „Sperăm ca acest concept să ne aducă un plus de vânzare pe segmentul de carte străină”, a mai spus Canea.
Spaţiul Diverta Acasă, a cărui amenajare a costat 120.000 de euro, include cinci zone de interes. Astfel, în „living” se pot găsi cărţi de beletristică şi artă, reviste sau produse de relaxare şi fitness.
Zona „birou” include c