In randul elitelor, evaluarea statutului social nu se mai face exclusiv in functie de repere statice, precum dimensiunea palatului sau intinderea domeniului. Mai nou, experientele sunt cele care fac diferenta, iar pentru un networking eficient povestile de viata au ajuns sa fie la fel de importante precum cifra de afaceri a companiei pe care o conduci sau pietele pe care activezi.
Astfel, portofoliul de calatorii poate ajunge sa devina unul dintre cele mai valoroase active. Iar companiile care au speculat apetitul crescut pentru calatorii, dar si dorinta de personalizare, au de castigat chiar si pe o piata aflata sub imperiul crizei.
De exemplu Louis Vuitton, pentru care conceptul de travel este esenta brandului, a mizat inca de la inceput pe personalizarea produselor de calatorie. Cel mai nou program al companiei este Mon Monogram, care, incepand cu luna septembrie, este disponibil si in Romania.
Concret, cele mai populare produse de travel ale brandului, Keepall si Pegase (unisex) si icon-ul Speedy (pentru femei), in imprimeurile clasice LV Monogram sau Damier, pot fi personalizate cu un cod de culori si cu initialele dorite (in culorile alese de client). Astfel incat pe aeroporturile lumii, unde Louis Vuitton este unul dintre cele mai prezente branduri, valiza va fi lesne de identificat si nu va mai trebui sa exclami "It's Christmas". Cum i s-a intamplat unui turist care dupa ore de cautari intr-o camera plina de bagaje aproape identice de pe aeroportul Heathrow din Londra si-a gasit intr-un final pretiosul obiect.
De altfel, casa are experienta de un secol si jumatate in materie de personalizare de produse de travel, iar artizanii din Asni'res (oraselul de langa Paris unde se afla atelierele Louis Vuitton) sunt o adevarata baza de date a capriciilor pasionatilor de calatorii. Sunt deja faimoase povestile despre Willy Trunk (un cufa