Mandita Gurjar, director de resurse umane la Infosys, în India, a avut o perioada cât se poate de plina. Alaturi de echipa sa, Mandita a intervievat peste 800 de manageri de proiect si experti software în cel putin zece locuri, doar în ultima saptamâna. Tinta ei: sa aduca la bordul companiei 1.000 de experti în tehnologie, în urmatoarele 12 luni. Echipa Infosys a luat la rând târgurile de joburi si a dat anunturi în presa, pentru a mediatiza posturile scoase la concurs. Indienii, însa, nu au nici o sansa de a obtine vreunul dintre acestea. Toate sunt destinate americanilor. ,,Statele Unite sunt o sursa vasta de oameni talentati si disponibili, iar acum e un moment propice sa aducem o parte din acesti oameni la Infosys", spune Mandita.
Natura activitatii companiilor indiene în ziua de azi este diferita de ceea ce se întâmpla cu cinci ani în urma. ,,Înainte, companiile indiene lucrau pe proiecte punctuale, iar succesul tinea de cresterea numarului de salariati, care sa realizeze diversele activitati", spune Kumar. În ziua de azi, relatia cu clientul a devenit mult mai sofisticata, astfel încât companiile au nevoie de o mai buna întelegere a tehnologiei si a industriei, inclusiv de componenta locala. Angajatii americani înteleg mult mai bine cultura carora li se adreseaza produsele, precum si problemele care intervin pe parcurs. În consecinta, pot actiona mai rapid si mai eficient.
Cititi în mai multe despre revista Forbes România care a apărut de luni 21 septembrie la chioşcuri