Renault şi-a câştigat dreptul de a continua în Formula 1, după scandalul accidentului „voluntar” al lui Nelson Piquet Junior, dar echipa şi-a pierdut sponsorul său principal, ING, care a decis să pună capăt parteneriatului cu Renault F1. "ING este profund dezamăgit de turnura pe care au luat-o evenimentele, mai ales într-un context mult mai favorabil în termeni de sponsorizare", se arată în comunicatul ING. Retragerea companiei are "efect imediat", iar logo-u
Renault şi-a câştigat dreptul de a continua în Formula 1, după scandalul accidentului „voluntar” al lui Nelson Piquet Junior, dar echipa şi-a pierdut sponsorul său principal, ING, care a decis să pună capăt parteneriatului cu Renault F1. "ING este profund dezamăgit de turnura pe care au luat-o evenimentele, mai ales într-un context mult mai favorabil în termeni de sponsorizare", se arată în comunicatul ING. Retragerea companiei are "efect imediat", iar logo-ul va dispărea în ultimele patru curse ale sezonului. Retragerea băncii olandeze survine la putin timp dupa decizia altui sponsor, compania Mutua Madrileña, de a renunţa la colaborare. Asigurătorul spaniol a solicitat, de asemenea, că marca sa nu mai fie reprezentată pe monoposturile Renault. Grupul a explicat că acest accident grav îi ştirbeşte imaginea, care este asociată în mod tradiţional cu lupta pentru siguranţa rutieră. Renault a fost condamnat la excludere pe viaţă din Formula 1, cu suspendare, cu perioadă de probă timp de doi ani, după ce fostul său pilot Nelson Piquet Junior a dezvăluit că echipa l-a forţat să lovească monopostul la Grand Prix-ul din Singapore, pentru a facilita victoria coechipierului Fernando Alonso. Managerul echipei, Flavio Briatore, care a stat în spatele acestei decizii controversate a fost exclus pe viaţă de către Federaţia Internaţională de Automobilism din lumea F1.