In publicitate varsta conteaza si nu conteaza, insa talentul este indispensabil, sunt de parere Cosmin Simionescu si Dan Stanescu, creativii agentiei de publicitate Graffiti BBDO care cu cele sase premii castigate la festivalul de publicitate ADOR 2009 au contribuit invariabil la desemnarea BBDO drept agentia de publicitate a anului.
"Tineretea nu reprezinta un dezavantaj in aceasta industrie. In Romania este cam greu sa fie asa, in conditiile in care nu exista profesionisti de 40 de ani, iar daca exista sunt putini. Industria este tanara, ea insasi are 20 de ani. De fapt, nu exista nicio regula, cel mai mult conteaza ce faci. Daca esti bun, varsta nu conteaza", marturiseau Dan Stanescu, Senior CopyWriter, si Cosmin Simionescu, Senior Art Director in cadul BBDO, care la 25 si respectiv 30 de ani sunt unii dintre cei mai tineri medaliati ai festivalului de creatie in publicitate ADOR din acest an.
Creativii sunt de parere ca brandul si target-ul sunt unii dintre factorii care influenteaza activitatea angajatilor din advertising. "Daca brandul este tanar, targetul il reprezinta tinerii, si astfel el poate fi avantajat pentru ca intelege mentalitatea celor de varsta sa. Situatia poate fi aplicata si invers", spun cei doi.
In cazul lor, clientul Mountain Dew, pe care l-au preluat in urma cu mai bine de trei ani, a fost cel care le-a adus "notorietatea". Ei spun ca au fost norocosi pentru ca Mountain Dew, bautura racoritoare din portofoliul Pepsi, este clientul lor de suflet iar ei sunt in targetul produsului. "Lucram pentru MD, bem MD, mergem cu skate-ul, ne place cultura urbana pe care bautura o promoveaza. E mai usor sa lucrezi pentru un astfel de client", mai spun cei doi. "Clientul Mountain Dew are incredere in noi. Atunci cand ii expunem o idee el o accepta pentru ca ne vede mai apropiati de target-ul bauturii si crede ca intelegem gandire