Michael Jackson, show-ul „Dansez pentru Tine“, valsul mirilor şi, nu în ultimul rând, fuga de stresul cotidian umplu tot anul ringurile şcolilor de dans. Marja profiturilor se scrie cu două cifre. Când nu îşi încurajează echipele de cercetare să inoveze în domeniul securităţii informatice şi al programelor educaţionale, Măriuca şi Florin Talpeş se duc la dans. Proprietarii Softwin practică dansul sportiv de 11 ani, iar de patru luni învaţă şi dans popular rom
Michael Jackson, show-ul „Dansez pentru Tine“, valsul mirilor şi, nu în ultimul rând, fuga de stresul cotidian umplu tot anul ringurile şcolilor de dans. Marja profiturilor se scrie cu două cifre.
Când nu îşi încurajează echipele de cercetare să inoveze în domeniul securităţii informatice şi al programelor educaţionale, Măriuca şi Florin Talpeş se duc la dans. Proprietarii Softwin practică dansul sportiv de 11 ani, iar de patru luni învaţă şi dans popular românesc, fiind deja familiarizaţi cu hore, sârbe şi brâie. „Puţină lume ştie că există un turism de dans popular, japonezii şi americanii fiind cei mai preocupaţi să studieze folclorul românesc”, spune Talpeş. Şi asta nu e tot. Cei doi au luat şi câteva lecţii de flamenco, dans irlandez, dans african, samba braziliană (în Brazilia) şi tango argentinian (în Argentina). De şase ani 6 ani sunt membri ai clubul de dans Mihai/Elwira Petre, participând săptămânal la cinci-şase antrenamente (patru-cinci de dans sportiv şi unul de dans popular).
Cei doi nu sunt singurii „corporatişti“ pasionaţi de dans, dacă ţinem cont de faptul că această activitate se află pe lista beneficiilor oferite angajaţilor de către unele companii mari. Printre cursanţii lui Dragoş Găvan, manager al şcolii de dans Espansivo, se numără angajaţi ai unor firme precum HP România, Carrefour, Mega Image, dar şi ai unor companii din domeniul farmaceutic, IT şi telecomunic