Magazinul Lovebrands s-a deschis vara aceasta în Piaţa Romană nr.8, într-un imobil de la intersecţia bulevardelor Dacia şi Magheru. Aici găsiţi colecţiile celor mai prestigioase branduri de haine din sezonul trecut, la preţuri ce pot fi suportate doar de vedete şi parlamentari.
Versace, Roberto Cavalli, Dolce &Gabbana şi Louis Vuitton sunt doar câteva dintre mărcile celebre care se reunesc în decorul unei case ce a fost construită în perioada interbelică, în Capitală. Firmele adulate şi căutate de împătimiţii modei îşi trimit creaţiile care nu mai sunt la modă, de la Milano, direct în outletul bucureştean pentru a fi vândute la preţuri reduse. În acest magazin decorul arată ca în buticurile de modă veche de la Paris, în care clientele se probau cu haine şi erau servite chiar de modista magazinului.
Rochii cu preţ de garsonieră, vândute la preţ de maşină
Pragul magazinului din Romană este trecut de vedete sau soţii de parlamentari, pentru care câteva zeci mii de euro pot fi risipite cu uşurinţă atunci când e vorba de garderoba lor. Chiar dacă unele haine şi accesorii sunt reduse considerabil, preţurile ajung la valoarea unui automobil. Astfel, o rochie semnată de creatorii italieni Domenico Dolce şi Stefano Gabbana, cu preţul iniţial de 40.000 de euro, cât preţul unei garsoniere modeste în Bucureşti, s-a vândut cu 10.000 de euro, preţul unui autoturism.
„Această rochie a fost printre primele articole de lux care s-au vândut când am deschis magazinul“, a declarat o vânzătoare de la Lovebrands. Acum, în magazin, cel mai scump articol vestimentar este un pardesiu marca Versace, din piele de piton. Înainte să ajungă în outlet el costa 3.000 de euro, iar acum se vinde la 1.875 de euro.
Cămăşi şi tricouri, la 10 euro
Cele mai accesibile articole sunt tricourile cu semnătura D&G şi Armani Jeans,