În ciuda crizei, piaţa de evenimente a continuat să crească în primele 8 luni ale acestui an, înregistrând un număr de 2.870 de evenimente, şi se preconizează o majorare a numărului de evenimente şi în ultima parte din 2009, conform portalului www.calendarevenimente.ro. "În opinia noastră piaţa de evenimente va continua să crească şi în acest an. Deja sunt anunţate 34 de concerte până la sfârşitul lui 2009" a declarat, pentru Curierul Naţional, Mihai Matieş, directorul companiei Mastermind Communications care administrează ww.calendarevenimente.ro.
În prima jumătate a acestui an, site-ul a contabilizat 2800 de evenimente, cu 55% mai multe decât în ultima jumătate a anului 2008. Majoritatea evenimentelor din prima jumătate a acestui an au fost organizate în Bucureşti (60%), dar oraşele mari ale României încep şi ele să descopere că aceste activităţi le pot aduce beneficii de imagine. Între capitalele de judeţ, Clujul ocupă locul I cu 280 de evenimente organizate în perioada menţionată, pe locul II se clasează Constanţa cu 145, iar pe III, oraşul Iaşi, cu 129.
"Firmele au înţeles că aceste evenimente, fie ele spectacole, concerte, târguri şi expoziţii sau întâlniri cu presa sunt moduri utile de promovare pe timp de criză deoarece sunt mai ieftine decât publicitatea clasică, se bazează pe participarea activă a publicului şi pe contacte directe, servesc drept tribună pentru promovarea mai multor mesaje şi întăresc relaţiile de afaceri cu partenerii sau cu publicul larg", au explicat reprezentanţii www.calendarevenimente.ro.
În ciuda crizei, piaţa de evenimente a continuat să crească în primele 8 luni ale acestui an, înregistrând un număr de 2.870 de evenimente, şi se preconizează o majorare a numărului de evenimente şi în ultima parte din 2009, conform portalului www.calendarevenimente.ro. "În opinia noastră piaţa de evenimente va continua să cr