Mia Deaconu: Evenimentul a avut un impact benefic asupra vânzărilor, care au depăşit chiar şi aşteptările noastre
În contextul economic actual, este binecunoscut faptul că retailul a înregistrat un declin considerabil. Însă centrele comerciale au găsit o modalitate prin care să atragă cumpăratorii. Un astfel de exemplu este campania Super Shopping Day, realizată de Fashion House Outlet Centre. "Evenimentul a avut un impact benefic asupra vânzărilor şi a fost direct relaţionat cu numărul vizitatorilor, care a depăşit chiar şi aşteptările noastre" a declarat, pentru Curierul Naţional, Mia Deaconu, Marketing Manager Fashion House Outlet Centre.
Costuri mici, beneficii mari
Astfel, costurile alocate pentru o asemenea campanie nu sunt chiar aşa de mari, iar beneficiile obţinute sunt considerabile.
"Bugetul include partea de creaţie, producţie şi de media buying care reprezintă cea mai mare pondere a bugetului de promovare pentru eveniment de acest tip. Pregătirile au început cu aproape 3 luni în avans pentru a oferi suficient timp magazinelor partenere să pregătească cele mai bune oferte pentru cumpărători. Astfel, reducerile de până la 90%, ofertele de tipul oferte de tipul 1 produs cumpărat şi cel de-al doilea la jumătate de preţ, extra-reducerile din preţul de outlet sau preţurile unice au furnizat o ofertă deosebit de atractivă pentru vizitatorii care au achiziţionat produse de marcă la cele mai bune preţuri", ne-a explicat Mia Deaconu.
Despre beneficiile pe care acest eveniment le-a adus centrului comercial, reprezentantul Fashion House Outlet Centre ne-a spus că acestea sunt demne de luat în calcul, deoarece 30% dintre vizitatori s-au aflat la prima vizită, ceea ce este o performanţă notabilă având în vedere că centrul este prezent pe piaţă de scurt timp.
"Studiile noastre au dovedit că peste 65% din cei care ne t