Create de designerul auto japonez Shiro Nakamura, modelele Infiniti isi au inspiratia intr-un curent estetic nipon denumit Adeyaka.
Infiniti G37 Coupe este produs in Japonia la uzina din orasul Tochigi, pe a doua generatie a platformei FM. Modelele Infiniti sunt testate suplimentar la centrele Hokkaido si Montegi, in Japonia.
Marca japoneza este prezenta in Romania prin AutoItalia Group, care a devenit anul acesta importatorul Infiniti.
Modelul Infiniti G37 Coupe oferit pentru test, in versiunea sport S, dotat cu directie activa pe patru roti, diferential cu alunecare limitata (VLSD - Viscous Limited Slip Differential), suspensii sport si transmisie automata cu 7 trepte, modalitate manuala si padele din magneziu, are un pret de 50.500 euro cu TVA.
G37 Coupe dispune de o motorizare pe benzina de 320 CP remarcandu-se prin forta bruta si comportament rutier sportiv. Modelul cu motor V6 de 3,7 litri pe benzina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,9 secunde si are o viteza maxima limitata la 250 km/h. Consumul extraurban a fost putin peste 10l/100km, iar in oras datorita traficului a fost in jur de 20l/100km.
Capota lunga, consolele scurte si linia puternic inclinata a pavilionului confera modelului G37 Coupe o asemanare cu versiunea sedan.
O trasatura specifica modelelor Infiniti este ceasul analogic de pe plansa de bord si iluminarea de fundal de culoare purpurie a instrumentelor de bord si a comenzilor. Pe consola centrala, pe tabloul de bord si pe panourile usilor pot fi gasite insertii din aluminiu texturat.
Design-ul G37 Coupe atrage priviri, modelul asa cum a iesit din fabrica arata ca o masina tunata.
Modelul coupe are trei versiuni de echipare, G37 Coupe, versiunea mai luxoasa GT cu tapiterie din piele si versiunea sport S.
Toate versiunile modelului G37 Coupé sunt echipate cu program electronic de stabilitate (E