Grupul francez Groupama, care a lansat, astăzi, operaţiunile pe piaţa autohtonă a filialei din România, vizează o cotă de piaţă de 25% ceea ce echivalează cu poziţia de lider pe segmentul asigurărilor generale. "Pentru îndeplinirea obiectivelor, Groupama Asigurări beneficiază de o reţea complet restructurată. Reţeaua de vânzări este împărţită în opt regiuni şi include 300 de agenţii şi puncte de vânzare. Pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor săi, com
Grupul francez Groupama, care a lansat, astăzi, operaţiunile pe piaţa autohtonă a filialei din România, vizează o cotă de piaţă de 25% ceea ce echivalează cu poziţia de lider pe segmentul asigurărilor generale.
"Pentru îndeplinirea obiectivelor, Groupama Asigurări beneficiază de o reţea complet restructurată. Reţeaua de vânzări este împărţită în opt regiuni şi include 300 de agenţii şi puncte de vânzare. Pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor săi, compania a înfiinţat un centru unic de daune în Bucureşti şi, în 2010, urmează să deschidă un call center regional în Cluj-Napoca", a declarat, directorul general al Groupama Asigurări, Denis Rousset, citat de Mediafax.
Denis Rousset a spus, de asemenea, că pe lângă cei 7.200 de agenţi de vânzare, din care 1.200 salariaţi, grupaţi în opt regiuni, Groupama are încheiate parteneriate pe segmentul bancassurance cu Banca Transilvania, OTP Bank România, BRD-Groupe Societe Generale şi CEC Bank. Grupul francez a intrat în România în octombrie 2007, după ce a achiziţionat integral pachetul de acţiuni al BT Asigurări
Potrivit ultimelor date oficiale, la sfârşitul primului semestru, poziţia de lider al pieţei asigurărilor era deţinută de Allianz-Ţiriac cu o cotă de 16,54% după criteriul primelor brute subscrise, urmată de Omniasig, cu o cotă de 15,69%. În acest context, cota de 25% vizată de către filiala din Ro