Depozitul de calculatoare si eMag, cei mai mari retaileri de IT&C de pe piata, estimeaza ca vor vinde intre 22 octombrie si 31 decembrie peste 10.000 de licente ale noului sistem de operare al Microsoft, Windows 7, in ciuda contextului putin favorabil in care produsul se lanseaza pe piata.
"Avem asteptari mari de la Windows 7 si am pregatit pentru aceasta lansare cea mai mare campanie de promovare pentru un produs din istoria eMag", spune Radu Apostolescu, directorul de marketing al celui mai mare retailer de IT&C de pe piata. "Vom avea configuratii speciale de desktop-uri si diverse modele de laptopuri si netbook-uri. Ne asteptam sa vindem 5.000 de licente de Windows 7 pana la finele anului - atat separat, cat si instalat pe PC-uri", a precizat Apostolescu pentru ZF, evitand insa sa ofere alte detalii despre campanie.
eMag, cel mai mare retailer de IT&C de pe piata, este si cel mai mare vanzator de laptop-uri de pe piata locala, singurul segment al pietei PC-urilor care a rezistat mai bine la criza, conform datelor din piata.
Romtelecom: calculatoarele vandute la pachet cu net vor avea Windows 7
Intr-un context economic dificil, pe o piata de PC-uri aflata la jumatate fata de 2008 din punctul de vedere al vanzarilor si avand in spate si reactiile negative la adresa Windows Vista, Microsoft Romania si-a mobilizat partenerii de pe piata locala pentru a transforma lansarea Windows 7 in ceea ce ar trebui sa fie cea mai mare lansare dedicata segmentului consumer din istoria filialei.
Acest efort, despre a carui dimensiune financiara reprezentantii Microsoft evita sa ofere detalii, va presupune si organizarea unui concert la Sala Polivalenta, impreuna cu Romtelecom. Cel mai mare operator de telefonie fixa a prins experienta in organizarea de concerte odata cu efortul, vizibil din 2007 incoace, de a creste notorietatea pe piata a servici