De mai bine de şase ani porţiunea DN 66 dintre Simeria şi Petroşani este un calvar pentru şoferi, cu toate că până acum s-au cheltuit milioane de euro pentru reabilitarea şoselei. De la Simeria la Petroşani îţi rupi maşina, dacă nu cumva eşti înghiţit, cu tot cu maşină de o groapă cu beton „crud" (proaspăt turnat – n.r.), cum a păţit un hunedorean, cu câteva zile în urmă. Sursa: Remus Suciu Lucrările pe DN 66 au început abia în august 2003. Conform estimărilor iniţiale, ele trebuiau finalizate în octombrie 2006. În 29 septembrie 2009, per ansamblu, pe DN 66 mai este mult de lucru. Cu toate că termenul este deja depăşit cu 3 ani, nici acum reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADN) nu pot spune când anume se va putea circula acceptabil pe cei 79 de kilometri de la Simeria la Petroşani.
La întrebările EVZ, reprezentanţii companiei nu s-au grăbit deloc să răspundă explicit, pe motiv că redactarea unui răspuns cuprinzător este laborioasă, din cauza întrebărilor destul de „vaste". Pe scurt, acestea erau: „De ce nu s-a terminat lucrarea?", „Când va fi finalizată reabilitarea?", „Cine este de vină pentru depăşirea termenelor?".
„Au fost probleme cu realizarea exproprierilor terenurilor necesare pentru lărgirea drumului. Apoi, alocările bugetare insuficiente au făcut ca lucrările să se desfăşoare cu întreruperi. La celelalte întrebări nu vă pot răspunde prea curând pentru că încă nu deţin datele necesare", a declarat Mihaela Hurezeanu, purtător de cuvânt al CNADR. Proiectul se îneacă la mal
Ca la orice proiect de drum important din România, după realizarea proiectului iniţial se costată că, de fapt, lucrările care se cer a fi efectuate sunt mai ample, ori trebuie suplimentate. Mai mult, mai ales în zona comunei Băniţa, la început nu fuseseră estimate corect suprafeţele care trebuie expropriate.