- Diverse - nr. 387 / 29 Septembrie, 2009 La sesizarea unor locuitori din municipiul Sighisoara, ne-am deplasat la casieria situata pe str. Piata H. Oberth, pentru a constata, la fata locului, conditiile in care locuitorii sunt pusi, sa nu spunem umiliti, sa stea la o coada interminabila, amintindu-ne de acele vremuri trecute, pentru a-si achita facturile consumului lunar de gaz metan. O coada, hidoasa, pe doua si trei randuri, ce se intinde pe zeci de metri, fara ca cineva din conducerea acestei institutii sa se autosesizeze de felul defectuos prin care cetatenii orasului sunt supusi unor conditii deloc placute, stand docili, cu orele, sa-si achite consumul de gaze. In interior, desi sunt doua ghisee, doar la unul se lucreaza. Dupa spusele oamenilor, uneori se iteste, sporadic, o a doua casierita care, probabil, la intelegere cu cealalta, lipseste, urmand ca, a doua zi, sa apara si sa lipseasca casierita prezenta in ziua precedenta. Am incercat sa stau de vorba, prin telefon, cu Centrul de Relatii Clienti E. ON. Gaz Sighisoara. Cu o voce formala mi-a raspuns o doamna, spunandu-mi sa folosesc alt numar de telefon, intrucat este un domn Horea Lazar, care se ocupa in cadrul E.ON.Gaz Sighisoara cu Departamentul "Relatii-clienti". Intr-un tarziu, domnul Horea Lazar m-a contactat, spunandu-mi, despre cele constatate, foarte direct, ca o asemenea stare de fapt il depaseste, indrumandu-ma spre un reprezentant din cadrul E. ON Gaz Targu-Mures, unde voi da de purtatorul de cuvant ce se ocupa cu presa. Asta, deoarece domnul Horea, din cadrul E.ON Gaz Sighisoara, desi se ocupa de "Relatii-clienti" nu poate sa-mi dea nicio relatie, fiindu-i interzis, printr-un regulament interior, orice informatie data, in afara de cele care privesc unele deranjamente sau inadvertente in ce priveste plata facturilor. Pentru edificare, am stat de vorba cu mai multi cetateni de la coada formata