Companiile britanice au început să bage mai mulţi bani în promovarea pe internet decât în publicitatea "pe sticlă", se arată într-un raport al Internet Advertising Bureau (IAB). Conform raportului, în prima jumătate a acestui an, publicitatea online a crescut cu 4,6%, companiile cheltuind aproximativ 1,7 miliarde de lire sterline, în timp ce pentru promovarea pe TV au dat 1,6 miliarde de lire. "Online-ul a devenit cel mai mare mediu pentru piaţa de publicitate din Marea Britanie",
Companiile britanice au început să bage mai mulţi bani în promovarea pe internet decât în publicitatea "pe sticlă", se arată într-un raport al Internet Advertising Bureau (IAB).
Conform raportului, în prima jumătate a acestui an, publicitatea online a crescut cu 4,6%, companiile cheltuind aproximativ 1,7 miliarde de lire sterline, în timp ce pentru promovarea pe TV au dat 1,6 miliarde de lire.
"Online-ul a devenit cel mai mare mediu pentru piaţa de publicitate din Marea Britanie", se arată în studiul IAB, care arată că acesta deţine acum o cotă de piaţă de 23,5% din total.
În anul 2008, publicitatea online din Marea Britanie a ajuns la nivelul de 3,3 miliarde de lire sterline, cu 17% mai mult decât în anul precedent, în condiţiile în care piaţa de advertising a scăzut cu 3,5%.
În România, conform unui raport al IAB, piaţa de publicitate online s-a situat la nivelul de 20 milioane de euro.
SURSA: "The Independent"