Deşi reparaţia unei maşini Chrysler a costat deja 17.000 de euro, la ieşirea din service automobilul prezintă numeroase nereguli.
Anul trecut, Tiberiu Potyesz, un timişorean de 35 de ani, şi-a cumpărat în leasing un Chrysler 300 C, în valoare de 40.000 de euro. La trei săptămâni după achiziţionare - doar 600 de km parcurşi -, a avut un accident, în urma căruia autoturismul a fost grav avariat. Deşi firma asigurătoare a plătit 17.000 de euro pentru reparaţii, timişoreanul susţine că la ieşirea din service autoturismul avea numeroase ne reguli şi că ar mai avea nevoie de reparaţii care depăşesc suma de 10.000 de euro. După accident, timişoreanul a dus maşina la service-ul Daimler Chrysler.
Două pagini cu nereguli
„Reparaţiile au durat aproape două luni. Deşi cei de la service au încasat 17.000 de euro de la Fata Asigurări, firmă la care aveam încheiată poliţa CASCO, atunci când am scos autoturismul din service am constatat că avea numeroase nereguli”, îşi aminteşte Tiberiu Potyesz.
Din acest motiv, s-a decis să ducă maşina la verificări în Ungaria, tot la un service Chrysler. „M-am întors cu două pagini de probleme. Direcţia legăturii de cabluri electrice de sub tabloul de bord e necorespunzătoare, la placa de acoperiş a caroseriei sunt vizibile depresiuni, pe suprafeţele de la marginile acoperişului de lumină naturală îmbinarea sticlei parbrizului este prea sus. Şi acestea sunt doar câteva dintre nereguli”, se plânge timişoreanul.
După ce a revenit în ţară, el a mers la service cu un expert auto şi cu un avocat pentru a prezenta neregulile constatate. „Cei de la service au respins toate problemele, iar cei de la firma de asigurări mi-au spus că ei doar plătesc şi că nu e de datoria lor să verifice şi calitatea service-ului. Aşa că eu ar trebui să scot din buzunar alţi 10.000 de euro să fac «reparaţia» rep