Importatorul GoodBev a anunţat aducerea pe piaţă a brandului SoLaLa, o bautură racoritoare carbonatată cu mai multe combinaţii de arome, printr-o investiţie de 1 milion de euro. Mişcarea celor de la GoodBev vine la trei luni după ce a lansat în România brandul RC Cola, al treilea producator de cola la nivel mondial. “Intenţia noastră este să plasăm acest produs natural pe piaţa din România ca o alternativă la băuturile răcoritoare carbonatate deja existente pe piaţ�
Importatorul GoodBev a anunţat aducerea pe piaţă a brandului SoLaLa, o bautură racoritoare carbonatată cu mai multe combinaţii de arome, printr-o investiţie de 1 milion de euro.
Mişcarea celor de la GoodBev vine la trei luni după ce a lansat în România brandul RC Cola, al treilea producator de cola la nivel mondial.
“Intenţia noastră este să plasăm acest produs natural pe piaţa din România ca o alternativă la băuturile răcoritoare carbonatate deja existente pe piaţă, în acest sens având bugetată o investiţie de 1 milion de euro”, a declarat Arik Porat, Managing Director al GoodBev.
SoLaLa va avea ca şi competitori direcţi branduri deja existente pe piaţă, ca Fanţa, Mirinda sau Orangina.
SoLaLa vrea 10% din piaţa de băuturilor răcoritoare “non-cola”
În prezent piaţa băuturilor răcoritoare “non-cola” este estimată la aproximativ 400 de milioane de litri. “Prin largirea portofoliului de branduri de băuturi răcoritoare, GoodBev îşi propune ca în trei ani să atingă o cotă de piaţă de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola”, mentionează Arik Porat.
Băuturile racoritoare sub brandul SoLaLa vor putea fi găsite în lanţurile mari de magazine de retail precum Auchan, Cora şi alte retele la nivel naţional. Preţul unei sticle de 1,5 litri va ajunge pe raft la 4 lei.
GoodBev este o companie multinaţională care are ca principal domeniu de activitate comercializare