Retailerul francez Kiabi şi-a făcut intrarea pe piaţa de fashion din România prin inaugurarea primului magazin în cadrul centrului comercial Grand Arena din Capitală, unde mizează pe vânzări de 3 milioane de euro în primul an de funcţionare. Locaţia este deschisă publicului din 30 septembrie 2009. Aceasta are o suprafaţă 1.700 mp, din care 1.500 reprezintă suprafaţă de vânzare. Kiabi a investit în prima locaţie de pe piaţa locală aproximativ 680.000 de euro, potrivit ofi
Retailerul francez Kiabi şi-a făcut intrarea pe piaţa de fashion din România prin inaugurarea primului magazin în cadrul centrului comercial Grand Arena din Capitală, unde mizează pe vânzări de 3 milioane de euro în primul an de funcţionare.
Locaţia este deschisă publicului din 30 septembrie 2009. Aceasta are o suprafaţă 1.700 mp, din care 1.500 reprezintă suprafaţă de vânzare.
Kiabi a investit în prima locaţie de pe piaţa locală aproximativ 680.000 de euro, potrivit oficialilor companiei. "Investiţia a fost de aproximativ 400 de euro pe metrul pătrat", a declarat, pentru capital.ro, Alain Simar, General Manager Kiabi România.
30 de magazine în 5 ani
Acesta a menţionat că planurile pentru piaţa din România vizează extinderea în acest an cu încă două locaţii, în cadrul centrelor comerciale Militari Shopping Center şi în Iris Shopping Center din cartierul Titan. "Şi pentru aceste locaţii investiţia va fi similară. La fel şi suprafaţa", a subliniat Simar.
Directorul Kiabi estimează, de asemenea, că reţeaua va ajunge la 30 de puncte de lucru în următorii 5 ani.
"În restul ţării, se vizează cu prioritate dezvoltarea în zona de est, în oraşe cu o populaţie mai mare de 150.000 locuitori, pe suprafeţe de vânzare generoase, de 1.200 mp, în vestul ţării urmărind de asemenea oportunităţile de dezvoltare care pot apărea", a declarat Alain Simar.
În ceea ce priveşte