Se prezintă mai modest decât o să îl lăudăm noi aici. La fel ca Vladimir Oane, de Emi Gal nu au auzit în afara online-ului decât cei care l-au văzut într-o reclamă la Pepsi din vara asta unde el spunea: “Eu pot”.
Şi unul şi celălalt sunt tineri şi pe bună dreptate numiţi copii teribili ai online-ului românesc. Vladimir Oane câştiga anul trecut, cu un proiect web, UberVU, care uşurează utilizarea platformelor sociale, la Seedcamp Week. Este cea mai importantă competiţie europeană destinată start-up-urilor din online.
Anul acesta a venit rândul lui Emi Gal să se afirme la SeedCamp. La numai 23 de ani, Emi Gal a intrat în competiţie cu proiectul LayeredBrain, o platforma de video management care îi ajută pe cei care fac filme şi le încarcă apoi pe web să şi scoată bani palpabili din ele. Bucureşteanul a fost recompensat cu 50.000 de euro, plus trei luni de stat la Londra unde are ocazia să îmbunătăţească platforma. Emi Gal ne povesteşte cum se vede succesul pe web la vârsta sa.
Cum ţi-a venit ideea pentru Layered Brain?
Totul a început anul trecut, când împreună cu echipa de la Brainient m-am apucat să construiesc o platformă de video management, Veevid. În februarie anul asta, am aplicat pentru Mini Seedcamp Paris şi-am intrat în finală. Am câştigat, iar experienţa a fost atât de tare încât am aplicat şi pentru Mini Seedcamp Londra, unde am intrat din nou în finală.
Discutând cu antreprenori, investitori şi potenţiali clienţi la toate evenimentele astea, am descoperit că internetul nu are nevoie de încă o platformă de video management, ci de un tool care să-i ajute să facă bani.
Scurt pe doi, LayeredBrain a apărut datorită faptului că am cerut feedback de la foarte mulţi oameni, foarte devreme. Dacă nu lansam Veevid şi nu îl inscriam la toate competiţiile posibile, n-am fi descoperit că nu ne concentram pe problema corectă. @N_