Directorul coordonator al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului Constanţa, Bogdan Dima, a somat instituţiile bancare să-şi schimbe atitudinea în relaţia cu clienţii. Potrivit lui Dima, la sediul Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului Constanţa, numărul reclamaţiilor împotriva instituţiilor bancare a crescut alarmant. El a subliniat că problema CRPC Constanţa în relaţia cu băncile porneşte de la atitudinea acestora faţă de consumatori, caracterizată prin aroganţă, lipsă de respect faţă de clienţi şi de dorinţă în a le rezolva problemele. „Avertizez instituţiile bancare de pe raza judeţelor Constanţa, Tulcea şi Brăila că, în cazul în care nu se renunţă la această aroganţă continuă, ne vom schimba şi noi atitudinea faţă de ei", a atenţionat şeful CRPC Constanţa, Bogdan Dima. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Directorul coordonator al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului Constanţa, Bogdan Dima, a somat instituţiile bancare să-şi schimbe atitudinea în relaţia cu clienţii. Potrivit lui Dima, la sediul Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului Constanţa, numărul reclamaţiilor împotriva instituţiilor bancare a crescut alarmant. El a subliniat că problema CRPC Constanţa în relaţia cu băncile porneşte de la atitudinea acestora faţă de consumatori, caracterizată prin aroganţă, lipsă de respect faţă de clienţi şi de dorinţă în a le rezolva problemele. „Avertizez instituţiile bancare de pe raza judeţelor Constanţa, Tulcea şi Brăila că, în cazul în care nu se renunţă la această aroganţă continuă, ne vom schimba şi noi atitudinea faţă de ei", a atenţion