Retailerii de produse Bio anunţă afaceri sănătoase pentru acest an, cu marje de profit surprinzătoare într-o economie afectată de recesiune. La rândul ei, piaţa de produse organice face promisiuni generoase pentru un an marcat de criză. După ce, în 2007, a început să se contureze, iar în 2008 a fost marcată de lansări de magazine, piaţa de produse Bio este asaltată de noi şi noi deschideri, în încercarea de a recupera cât mai rapid decalajul faţă de ţările din Vest. C
Retailerii de produse Bio anunţă afaceri sănătoase pentru acest an, cu marje de profit surprinzătoare într-o economie afectată de recesiune. La rândul ei, piaţa de produse organice face promisiuni generoase pentru un an marcat de criză. După ce, în 2007, a început să se contureze, iar în 2008 a fost marcată de lansări de magazine, piaţa de produse Bio este asaltată de noi şi noi deschideri, în încercarea de a recupera cât mai rapid decalajul faţă de ţările din Vest.
Compania Oliviers&Co are în plan investiţii de 120.000 de euro în al doilea magazin al reţelei, după intrarea pe piaţă la finele lui 2008. Noul magazin va fi deschis cel mai probabil în noiembrie, conform declaraţiei Oanei Opran, deţinătoarea francizei pe piaţa locală.
De curând, şi BioMarkt von Gustav, parte a grupului Life Care, a anunţat o investiţie de 80.000 de euro într-o nouă locaţie în cadrul Iulius Mall Timişoara. „Pe lângă cele patru locaţii deja deschise (două în Bucureşti, două în Timişoara, n.r.), anul viitor ne vom extinde în Cluj Napoca şi Sibiu”, a declarat pentru capital.ro Florina Onetiu, General Manager al BioMarkt von Gustav.
Pukka Food, unul dintre pionierii pieţei de produse Bio din România, are, de asemenea, planuri mari. „Pukka Food este un concept integrat complex. Pentru viitor urmărim extinderea lui şi pe verticală, în sensul de retail combinat de produse şi servicii care să aibă ca numit